Založ si blog

Dokážem splniť 111 cieľov za 1111 dní?

Mali ste niekedy nejaký cieľ?

Nemali, ale chceli ste vnútorne niečo dokázať?

Alebo ste nechceli nič a prišli ste sa iba inšpirovať?

a3785636408_16


 

Prečo som založil tieto stránky?

 

Tento blog som si založil hlavne z dôvodu, aby som dokázal prezentovať širokej verejnosti to, ako sa dokáže človek (z)meniť. Ak by som mal špecifikovať ciele tohto blogu, tak v tom prípade ich môžem stanoviť v počte dva.

1. cieľom je písanie denníka, ktorý bude zachytávať prierez jednotlivých týždňov v oblastiach – práca, hobby, osobný život a osobnostný rozvoj. Tento denník bude druhou časťou mojej autobiografickej knihy s názvom „Životom k životu“.

2. cieľom je, aby som svoje ciele verejne prezentoval, čím chcem spôsobovať tlak verejnosti a maximalizovať motiváciu pre ich dosiahnutie.

Budem maximálne pracovať na tom, aby som svoje ciele splnil. Ak by som Vás inšpiroval k niečomu podobnému, čo by viedlo k zlepšeniu Vášho života budem rád. A teraz bez okolkov, môžete sa pozrieť na moje ciele…

  1. napísal som 4 kvalitné e.Booky, ktoré majú vysokú mieru odozvy – klienti
  2. zarobil som 4 týždne po sebe 500 € a viac (zárobok za mesiac 2.000 € a viac)
  3. vlastním fungujúcu internetovú stránku, ktorá zarába mojim spolupracovníkom 20.000 € za rok!
  4. internetová stránka má aktívnu podporu cez účty na Facebook, Twitter a Google+
  5. zamestnal som vlastného asistenta, ktorý podporuje zvyšovanie obchodu pre môj tím
  6. otvoril som kancelárie v Bratislave so samostatným lídrom skupiny
  7. narodila sa nám dcérka, syn najneskôr v roku 2016
  8. kúpili sme 4-izbový byt s minimálnou metrážou 85 a viac m2
  9. byt sme si komplet zariadili bez úveru
  10. každý víkend sa venujem iba rodine
  11. chodíme 2x do mesiaca na výlety po Slovensku, Európe
  12. pravidelne hrávam tenis 1x do týždňa (nikdy mi nešiel, tak sa ho chcem naučiť)
  13. žijem zdravý život bez cigariet (aktuálne vyfajčím 15 – 20 ks denne)
  14. pribral som na 90 kilogramov svalovej hmoty!
  15. zvládol som zabehnúť akýkoľvek polmaratón v roku 2016!
  16. spravil som 1000 kľukov, 1000 drepov a 1000 sed ľahov za 1 deň!!!
  17. stal som sa najlepším strelcom v miestnej futbalovej lige (alebo dám nad 20 gólov za sezónu)
  18. som vyhodnotený za najlepšieho riaditeľa za rok v celej firme
  19. zarobil som minimálne 1.000 € za týždeň (4.000 € za mesiac minimálne)g
  20. vychoval som 8 manažérov v roku 2016!
  21. moji spolupracovníci zarobili 2.000 € na hlavu (priemer)
  22. odbehol som 50 kilometrov za jeden mesiac v roku 2016
  23. odbehol som 100 kilometrov za jeden mesiac v roku 2016
  24. odbehol som 50 kilometrov za jeden týždeň v roku 2016
  25. založil som internetovú stránku zameranú na personálne obsadenie pracovných pozícií
  26. natočil som motivačné video na personálnu internetovú stránku v hodnote 2.000 €
  27. rozdal som 6 nových tabletov povýšeným nováčikom v jednom mesiaci v roku 2016
  28. spravil som 250.000 skupinových bodov za rok s celým mojim tímom
  29. moja štruktúra sa rozrástla na 20 aktívnych spolupracovníkov (noví spolupracovníci vs. skúsení)
  30. zobral som moju rodinu na dovolenku „Taliansko autom“!
  31. oženil som sa v krásnom kaštieli pod holým nebom, bavíme sa do rána
  32. kúpil som veľké rodinné auto Dodge Journey alebo Fiat Freemont (do 20.000 €)
  33. bol som na zápase 1. Bundesligy (FC St. Pauli)
  34. bol som s rodinkou na predĺženom víkende v Drážďanoch
  35. mám 15 a viac aktívnych spolupracovníkov v Nitre
  36. mám rozbehnutú personálnu kampaň na UPSVAR, VŠ, Spolupracovníci
  37. spravil som 60 výberových pohovorov s potenciálnymi novými spolupracovníkmi za mesiac
  38. bol som na zápase 1. Škótskej ligy (Celtic Glasgow)
  39. začal som hrať futbal za peniaze (50% svojej odmeny darujem na Dobrého Anjela)
  40. kúpil som si Jaguar XF (ročník 2013) do 30.000 €
  41. povýšil som 4 nových oblastných riaditeľov
  42. moje riaditeľstvo je lídrom v náboroch (v celej firme)
  43. mám aspoň jedného obchodníka v TOP 5 za celý rok!
  44. YOY 150% (rast z 60.000 na 150.000 bodov!)
  45. kúpil som 2 izbový byt v Nitre za účelom prenájmu
  46. každý večer si čítam knihy (minimálne 2 mesiace v kuse, minimálne 4x do týždňa)
  47. prečítam 15 kníh za rok!
  48. mám povýšeného manažéra v 2 línii
  49. mám 10 aktívnych lídrov, ktorí absolvovali školenie PS
  50. mám 2. fungujúcu internetovú stránku, ktorá je zameraná tiež na nábor (radím kolegom)
  51. napísal som 2 e.Booky na témy vedenia a zapracovania nových spolupracovníkov
  52. napísal som 2 e.Booky na tému efektívnej práce s klientom
  53. píšem minimálne 1 článok týždenne na moju internetovú stránku zameranú na klientov
  54. všetci moji skúsený spolupracovníci (spolupráca 6 mesiacov a viac) majú dostatok odporúčaní
  55. natočil som 4 videá na tému práca s klientom, vedenie skupiny na personálnu stránku
  56. bol som s rodinkou na dovolenke v Chorvátsku na celý týždeň autom v RD
  57. kúpil som pozemok na výstavbu vlastného RD (v hodnote do 50.000 €)
  58. zarobil som minimálne 2.000 € za týždeň (minimálne 8.000 € za mesiac)
  59. mám 70% spolupracovníkov v A klube
  60. spravili sme si s mojimi TOP manažérmi predĺžený víkend s PARTY v Prahe
  61. otvoril som kanceláriu v Trenčíne so samostatným lídrom skupiny!
  62. jedol som praženicu s hríbami
  63. bol som na sushi a ochutnal som minimálne 3 druhy
  64. spravil som výstup na Rysy s plynovou bombou na krosnách
  65. silvester na chate s mojimi spolupracovníkmi a partnermi
  66. spravil som na bicykli 80 km za deň!
  67. absolvoval som Spartana až do konca
  68. aktívne píšem denník už 2 mesiace (minimálne 3 krátke články za týždeň)
  69. napísal som svoju autobiografiu „Životom k životu“ ktorá má 128 strán!
  70. chodím každý deň do práce v obleku a s kravatou!
  71. kúpil som si 4 nové obleky v ZARE v Nemecku na dovolenke
  72. vybehol som na Zobor pri Pyramídu od liečebáku pod 20 minút
  73. naučil som sa hrať na ústnej harmonike
  74. absolvoval som základy tanca – ešte pred svadbou
  75. chodím 2x do týždňa do fitness (mám permanentku) a mám aj parťáka!
  76. každý mesiac (minimálne 6 mesiacov za sebou) robím vyhodnotenie
  77. každý kvartál mám veľké víkendové školenie
  78. som najväčší riaditeľ v spoločnosti s najrýchlejším rastom
  79. mám 4 samostatných manažérov/riaditeľov
  80. spustil som projekt „podpora futbalu“, ktorý má veľký úspech
  81. investujem do osobnostného rozvoja cez 1.000 € ročne
  82. bol som s rodinou 2 týždne v Anglicku a Škótsku
  83. naučil som sa po Anglicky
  84. bol som s rodinou v Miláne na 5 dní
  85. dám si vypracovať projekt na vlastný RD
  86. podpíšem kontrakt s 10 RK (Affiliate partnerstvo)
  87. podpíšem kontrakt s 4 Developermi (AP)
  88. mám prvého reklamného kolegu (Klub A)
  89. absolvoval som výlet vlakom do Prahy s rodinou
  90. absolvoval som výstup na Pyramídu so stanovaním s tímom
  91. každý mesiac chata pre najlepších s tímu
  92. mám každý týždeň pravidelne min. 10 náborových stretnutí
  93. absolvoval som PARTY v Tatrách s tímom!
  94. otvoril som kanceláriu so samostatným lídrom v Trnave!
  95. v roku 2016 som podpísal spoluprácu s 10 ľuďmi z trhu
  96. prekročil som hranicu 50.000 BODOV
  97. v 1. Kvartáli roku 2016 som spravil osobný výkon cez 20.000 B
  98. povýšil som 1. Senior Experta
  99. získal som pozíciu Regionálneho riaditeľa
  100. mám prepracovaný a preverený systém na zapracovanie nových spolupracovníkov
  101. moji spolupracovníci v 1 línii otvorili 2 nové kancelárie
  102. s mojou štruktúrou financujeme 1. developerský projekt (hypotekárne úvery – byty)
  103. dal som spraviť sponzorské dresy môjmu futbalovému klubu a na štadión som si dal reklamu
  104. fanpage môjho tímu zameraný na klientov má 1.000 likov
  105. vo FB skupine môjho riaditeľstva je aktívny každý spolupracovník, každej línie
  106. mám pravidelný týždeň a moji spolupracovníci na základe neho rastú (aktivity, výkon, rozvoj…)
  107. vstávam každé ráno o 6:00 a jednu hodinu aktívne športujem
  108. 4 dni v týždni pracujem maximálne do 18:00 (od 18:00 som home office)
  109. absolvujem s kolegami let balónom
  110. dal som 5 gólov v jednom majstrovskom zápase!
  111. Nahral som svoj vlastný reggae album s 10 pesničkami!

BONUS: Na konci tejto cesty, 16.01.2019 budem mať na FB Fanpage 20.000 likov!!!

 

V prípade, že by som dokázal dosiahnuť v niektorých oblastiach aj sponzoring, či finančnú odmenu za prípadnú návštevnosť a následnú platenú reklamu tejto, či iných stránok, týmto dávam verejný prísľub, že 50% prípadných ziskov z tejto stránky pôjdu na dobrú vec (bližšia špecifikácia prísľubu tu!). Ešte pred tým, ako odhalím svoje ciele, chcem totuo cestou poďakovať všetkým, ktorí ma podporujú, podporovali a stoja pri mne… ĎAKUJEM!

Ako autor mám vyhradené právo na to, že môžem maximálne 5 cieľov prepísať a nahradiť za iné. V čase, totiž nemusia byť aktuálne, aj keď si za všetkými týmito cieľmi stojím na 100%. Samozrejme, že ich môžem nahradiť iba za ciele, ktoré budú svojou náročnosťou adekvátne tomu, ktorý nahradím!

 

GR

Vlastný dôchodok? Slovenský investičný trend budúcnosti!

10.01.2016

Vlastný dôchodok? Slovenský investičný trend budúcnosti! Aj takýmto spôsobom by som mohol v krátkosti zhrnúť určite diskutovanú tému, ktorá je ešte stále v očiach generácie „nedožijem sa“ tabu. Samozrejme nielen ja, ale aj celý trh zaznamenáva určite čoraz väčší dopyt po zabezpečení dôchodku vlastnou „individuálnou“ cestou. No ako to skutočne [...]

Kúpa (investičnej) nehnuteľnosti kvôli zisku?

09.01.2016

KÚPA (INVESTIČNEJ) NEHNUTEĽNOSTI KVÔLI ZISKU? V NITRE A JEJ OKOLÍ URČITE! Po kratšej dobe opätovne riešime otázku nášho ďalšieho dlhodobého klienta a to „kúpu nehnuteľnosti ako investičný zámer“. Viem, asi to môžeme považovať za nadštandard v dnešnej dobe, každopádne určite sa dokáže k niečomu takému v čase, prepracovať aj rodina s priemernými [...]

Všetko a vždy. ..

04.01.2016

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

George Reeve

Aj keď sa ti nedarí tak ako by si chcel, nikdy ti nič nebráni stanoviť si cieľ! Keď zo svojim cieľom začneš dennodenne žiť, veľmi rýchlo pochopíš, že dá sa naplniť!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 12212x
Priemerná čítanosť článkov: 2442x

Autor blogu

Kategórie

Archív